Wij zijn Merketingvisie
Wij zijn het in 2008 opgerichte Merketing® bureau van Nederland gespecialiseerd in merkstrategische vraagstukken voor vooruitstrevende organisaties.
Na de nodige merkkennis & expertise te hebben opgedaan bij corporate bedrijven hebben Guido David en Giota Bachtsevanidou het bedrijf Merketingvisie in 2008 opgericht. In het begin van de crisistijd zijn wij als echte vakidioten en Merketing pioniers begonnen met onze missie om de positie van kleine- & middelgrote organisaties te versterken door hun Merkwaardigheid te vergroten.
Waar we voor gaan en staan
Wij geloven erin dat kleine- & middelgrote organisaties de motor zijn van de Nederlandse economie. Sterke, competitieve kleine- & middelgrote organisaties bepalen onze gezamenlijke toekomst. Wij willen vooruitstrevende organisaties die merkpositie geven die ze verdienen. Thought leadership binnen hun domein. Wij beloven jou gewoon samen met je gehele team te bouwen aan buitengewoon merk waarmee je je voortdurend onderscheidt.
BUILDING BRAND LEGACIES TOGETHER
Merketing®pioniers
Dit ontwikkelproces naar merkleiderschap wordt vanuit ons Merketingbureau begeleidt door een van onze enthousiaste Merketeers en ons netwerk van energieke merkactivatiepartners.
onze merkwaarden
VERBINDEND
We activeren collectieve merkbouwkracht: iedereen telt mee en doet mee. We werken samen in vertrouwen, versterken elkaars rol en bouwen aan het grotere geheel.
VOORTDUREND
We borgen merkontwikkeling als continu leer- en veranderproces — bij klanten en bij onszelf. We blijven ontwikkelen, verbeteren en leren van én met elkaar.
VERSCHILMAKEND
We ontrafelen en versterken wat klanten én collega’s écht onderscheidt. We zien ieders unieke kracht en geven die de ruimte om ook echt het verschil te maken.
VERDIEPEND
We bouwen merken die écht binnenkomen — diepgaand, emotioneel en aspirationeel. Daarom willen we begrijpen wat klanten en collega’s écht beweegt.
Over Merketing®
Merkgerichte bedrijven (merkleiders) blijken uit grootschalig onderzoek naar merkoriëntatie 2x zo winstgevend te zijn als merksceptische bedrijven. Het merk is voor deze bedrijven het centrale handelingsperspectief voor al hun bedrijfsactiviteiten en de ontwikkeling van hun organisatie. Zij doen in onze visie dan ook aan Merketing®
Meer weten over onze Merketing® aanpak en onze (re)branding agency?