Merketingvrijdag
De Merketingvrijdagen brengen ondernemers samen door het interactief delen van kennis, ervaringen en inzichten m.b.t. het merk. Vaak in de vorm van workshops of lezingen.
Inhoudelijk behandelen we aspecten die gerelateerd zijn aan het creëren van een merkgeoriënteerde organisatie oftewel het transformeren van bedrijf naar merk en alles wat daarmee te maken heeft.
Merketingvrijdag | to brand or not to brand; merkpositionering
- Op vrijdag 29 november 2024 15:00 uur
Tijdens deze Merketingvrijdag staan strategische keuzes en merkpositionering centraal. Onder de titel “To Brand or not to Brand” onderzoeken we hoe jouw strategische ambities en beslissingen de positie van je merk beïnvloeden. Dekt je vlag de (nieuwe) lading nog of is het tijd voor een herijking, herpositionering of rebranding van je merk?
Daarnaast nemen we je mee op een merkexpeditie bij een bekend merk. Samen ervaren we hoe een (nieuwe) merkstrategie vorm kan krijgen. Bereid je voor op een middag vol waardevolle inzichten en inspirerende discussies.
Vorige Merketingvrijdagen
Succesvol latten met je medewerkers en klanten
- Op vrijdag 23 oktober 2020 15:00 uur
Leer hoe je met je merk de mentale afstand in ‘het nieuwe normaal’ verkleint.
The war on Talent: Strategisch werven
- Op vrijdag 28 oktober 2022 15:00 uur
Voor ondernemers en HR business partners. We zoomen in op het merk en het werven van de ideale werknemers.
Naamsbekendheid | Strategisch Profileren
- Op vrijdag 30 juni 2023 15:00 uur
Als je streeft naar een grotere, langdurige naamsbekendheid voor je bedrijfsmerk, is alleen een mooi verhaal anno 2023 niet meer genoeg.