Merketingvrijdag | to brand or not to brand; merkpositionering
Tijdens deze Merketingvrijdag staan strategische keuzes en merkpositionering centraal. Onder de titel “To Brand or not to Brand” onderzoeken we hoe jouw strategische ambities en beslissingen de positie van je merk beïnvloeden. Dekt je vlag de (nieuwe) lading nog of is het tijd voor een herijking, herpositionering of rebranding van je merk?
Daarnaast nemen we je mee op een merkexpeditie bij een bekend merk. Samen ervaren we hoe een (nieuwe) merkstrategie vorm kan krijgen. Bereid je voor op een middag vol waardevolle inzichten en inspirerende discussies.
Over deze merketingvrijdag
Programma overzicht:
- Ontvangst en introductie door Merketingvisie
- Redesign of herpositioneren, that’s the question!
- Merkexpeditie
- Netwerken en borrelen
Over de Merketingvrijdagen: De Merketingvrijdagen brengen ondernemers en c-level beslissers samen door het interactief delen van kennis, ervaringen en inzichten m.b.t. het merk. Vaak in de vorm van workshops of lezingen en altijd interactief. Inhoudelijk behandelen we aspecten die gerelateerd zijn aan het creëren van een merkgeoriënteerde organisatie, oftewel het transformeren van je bedrijf naar een merk en alles wat daarmee te maken heeft.
informatie
- 29 november 2024 15:00 uur.
- Max. 10 deelnemers