“We zaten met de vraag hoe maken we de rest van de markt nu duidelijk waar we het verschil maken? Met een aantal mensen binnen ons bedrijf zijn we concreet aan de slag gegaan met de aanscherping van het merk ‘Van Loon‘ en plukken daar nu ook de vruchten van in onze markt!”

Rene van Loon, Algemeen directeur
Van Loon Elektrotechniek, Beveiligingen & Telecommunicatie

“Via een stapsgewijze analyse van je merkpositionering ontdek je de mogelijkheden voor een constante verbetering. Wij hebben met name stappen gezet in het toevoegen van beleving en gevoel bij het merk. Bijvoorbeeld door meer en anders gebruik van de sociale media, verandering in onze bijdrage aan maatschappelijke evenementen en meer publicaties middels artikelen.”

Stijn de Wolf, Directeur
SMT Bouw & Vastgoed

Merken in actie

Momenteel bouwt Merketingvisie o.a. met de volgende organisaties aan winnende merken:

Theater Zuidplein Rope Access Group Gibbs Quantitative Research & Consulting

Buro P&O Vereniging Directe Verkoop Vlok

Doolgroep Goodwill Media Stichting Dupral

Kalkman Topic Travel Fintouch

NFIAB Elzen Kliniek NetMarketing

Keycamp Cordaid Memisa Zest Software

Van Loon id Groep Deserious